Reeuwijkse Joyce de Wit scoort succesvolste Facebook marketingcampagne

Ze is moeder, heeft een eigen pedicurepraktijk en is beheerder van B&B Het Stalhuys in Reeuwijk. De 41-jarige Joyce de Wit uit Reeuwijk heeft haar zaakjes goed voor elkaar. Meerdere media partners willen alles weten over haar succesvolste Facebook-marketingactie van het jaar. Ze haalde namelijk 5,2 miljoen views, ruim 46.000 likes en 28.000 reacties met een like en win-video op Facebook.




Wat heeft ze gedaan?

Ze is 24 augustus begonnen met de B&B Het Stalhuys in Reeuwijk. De video is op 11 september op Facebook geplaatst. “Ik heb zelf een korte video gemaakt. Om de actie extra boost te geven heb ik een kleine investering gedaan om een groter bereik te generen. En dat is gelukt. Binnen vijf minuten had ik al 250 reacties. Eind augustus kwam de eerste gast. Na dat filmpje heb ik veel reacties gehad en zat ik tot half november elk weekend vol.”

“Het gaat hartstikke goed, veel boekingen, voor 1 of meer nachten. En zelfs de eerste terugkomende gast al gehad. Kwam voor de tweede keer. Goeie recenties op Facebook, maar ook op bedandbreakfast.nl. we zijn genomineerd voor 5 tulpen. Gelijk aan 5 sterren. Het wachten is op de mysterieguest.”

Ze heeft wel degelijk een strategie. “Blijf vooral continu zichtbaar. Denk aan grappige dingen, maak foto’s en video’s en denk aan thema’s. Voor mijn pedicurepraktijk staan twee etagebenen in het water, rij rond in een auto vol met reclame en ik haal regelmatig mijn kinderen op van school in m’n werkkleding.

 

 

 

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank

Geef een reactie