Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging waarbij je te maken hebt met uiteenlopende administratieve taken? En heb je oog voor detail, leg je makkelijk verbanden en ben je analytisch sterk? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als Financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het factureren van lopende projecten, het inboeken van inkoopfacturen en het bijwerken van uren- en voorraadmutaties.
Ook beheer je de debiteuren- en crediteurenadministratie en ondersteun je bij de salarisverwerking. Je stelt financiële rapportages op en bent verantwoordelijk voor een efficiënte, nauwkeurige en betrouwbare administratie.
Wat breng je mee?
• Een afgeronde mbo opleiding niveau 4, bij voorkeur in een financieel-administratieve richting.
• Eén tot vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
• Goede kennis van Excel.
• Enthousiasme, flexibiliteit en nauwkeurigheid.
Wat levert het je op?
Naast een aantrekkelijk salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden we je:
• Een afwisselende baan die je deels zelf kunt vormgeven en waarbij je je vakkennis kunt inzetten.
• Flexibiliteit om je eigen vaste werkrooster in te delen.
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en volop mogelijkheden om opleidingen te volgen.
• Gezellige collega’s binnen een informele en collegiale werksfeer, die allemaal op zoek zijn naar de beste oplossingen voor medewerkers én organisatie.
• Werken in een team met zowel jonge talenten als ervaren medewerkers die al lang bij Verweij horen.
• Een uitgebreid inwerkprogramma.
Dit alles binnen een moderne, innovatieve en maatschappelijk verantwoorde organisatie.
Bekijk de bedrijfsvideo:
Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar brenda@verweij-ht.nl

