HBT organiseert wederom succesvolle Culirun in Bodegraven

Donderdagavond 8 februari hield Happy Business Time voor de derde keer een bijzondere avond in Bodegraven, de Culirun. Tijdens deze avond bezoeken ondernemers verschillende restaurants in Bodegraven. Zo kunnen zij kennis maken met het culinaire aanbod en hebben de mogelijkheid om te netwerken. Er waren meer bezoekers dan verwacht, zo’n 100 in totaal. Daarom deden er in plaats van drie, maar liefst vijf restaurants mee.




De start van de Culirun was bij Café Vrienden van de Hoeck. Bestuurslid Ben Kraan heette iedereen welkom. Op uitnodiging van het bestuur mochten ondernemers meedoen en mochten zij ook een introducé meenemen. Alle deelnemers kregen een formulier met daarop de locaties voor het eten. Het voor-na- en hoofdgerecht vond telkens bij een ander restaurant plaats. De deelnemende restaurants waren: Restaurant Anders, Restaurant Bij Robbert, Grieks restaurant Nostos, Amigos Grill Restaurant Bodegraven en De Munt.

Ieder kon een beoordeling geven voor de ambiance, het eten en de bediening. Duidelijk was te zien dat volop hoge cijfers werden genoteerd door de deelnemers.

.

Tussen elk gerecht door was er een korte bijeenkomst op het pleintje tegenover Vrienden van De Hoeck, waar glühwein genuttigd kon worden en genoten werd van de muziek door de Lucky Brasstards, geregeld door Startistic Entertainment.

Na alle heerlijkheden was de afsluiting van de netwerk-avond bij de Buren. Tim van der Neut, één van de organisatoren van het evenement, had nog een leuke mededeling: “We hebben er acht donateurs bij, dat is een leuke afsluiting van de avond!”.

Wat is HBT?

De HBT, die sinds 2006 bestaat, organiseert meer avonden zoals een wijnavond, een avond met een spreker, enzovoorts. Ze richten zich op ondernemers die hun bedrijf in Bodegraven hebben en/of waarvan de eigenaar in Bodegraven woont. Ze willen deelnemers kansen geven om te netwerken en om business met elkaar te doen. De stichting biedt de leden mogelijkheid om ervaring en ideeën uit te wisselen of om een eigen onderneming te presenteren en daarnaast vooral ook om te netwerken. 

De Culirun, die als eerste werd gehouden in 2017, is één van de populaire avonden. Het is een bijzonder evenement, mensen komen er speciaal op af, het is iets unieks voor in Bodegraven. 

 

Door: Anne van Schothorst
Foto’s: Happy Business Time

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank