Nieuw logo centrum Bodegraven

Vanaf 2017 zijn de gemeente en de BOV volop aan het inzetten op het verbeteren van het centrum van Bodegraven. Het winkelgebied wordt iets kleiner gemaakt, de leegstand wordt teruggedrongen en de vastgoedeigenaren worden ondersteund met het transformeren van hun panden naar andere functies. Ook worden zij ondersteund in het verfraaien van hun panden.




Op het gebied van recreatie en toerisme ont- wikkelt onze gemeente zich eveneens. Vanuit Dorpspromotie wordt o.a. ingezet op het Groene Hart, de Limes, De Reeuwijkse Plassen en de Bodegraafse Kaashandel. Hier wordt intensief samengewerkt met omliggende gemeenten en betrokken partners. Door deze ontwikkeling en door de komst van Landal-Reeuwijk, trekt het centrum van Bodegraven nieuwe bezoekers.

Om deze bezoeker goed te bereiken is een huisstijl ontwikkeld voor Bodegraven-Centrum. Dit beeldmerk moet Bodegraven-Centrum een herkenbaar gezicht geven. Niet alleen voor de nieuwe bezoekers maar ook voor de inwoners is deze herkenbaarheid belangrijk. Het is de bedoeling dat alle communicatie over het centrum van Bodegraven past binnen de nieuwe huisstijl.

Zo wordt winkelgebied Bodegraven, net als andere winkelgebieden, als merk gepresenteerd en krijgt het identiteit. Om aansluiting te zoeken bij de kleuren van het nieuwe logo worden vanaf komend jaar onder andere de lantaarnpalen en boomhekken in het centrum geverfd in de nieuwe blauwe kleur.

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank