R. de Laat Glazenwasserij als het om glasheldere reiniging én kwaliteit gaat

Als het gaat om glasbewassing, dakkapel-, gevel- of dakgootreiniging én graffiti- en spinverwijdering staat Ruben de Laat vakkundig voor je klaar. Voor bedrijven en particulieren. Voor Ruben is geen klus te groot of te hoog. Met zijn professionele uitrusting en serieuze mentaliteit zorgt De Laat voor betrouwbaar vakwerk. Aan zijn zijde staat zijn vrouw Sylvana. Zij regelt de administratie en public relations. Samen zijn ze een topteam.

blank


Ruben houdt van betrouwbaarheid en netjes werken. “Het is belangrijk dat je afspraken nakomt en goed werk aflevert.” Wie De Laat belt, krijgt hem persoonlijk te spreken. “Ik ben degene die het werk uitvoert. Dus ik neem zelf de telefoon aan. Zo kan er geen miscommunicatie ontstaan.”

Als service: een sponsje meer

De Laat voelt zich uiterst betrokken bij zijn klanten en het werk. Noem het passie of graag doen wat je leuk vindt. Goede én extra service vindt hij vanzelfsprekend. Komt De Laat tijdens het werk een verontreiniging tegen, die niet bij de opdracht hoort, dan pakt hij deze mee. Zeg maar een sponsje meer, zonder extra kosten voor de klant. Neem daarbij dat Ruben de tijd voor kwaliteit neemt.

Netjes en betrouwbaar

Sylvana omschrijft Ruben als een nette jongen. “Sommige glazenwassers lopen letterlijk in de zomer in hun blote bast de ramen te zemen. Of roken en schelden in het bijzijn van klanten. Dat doet Ruben allemaal niet. Hij spreekt, kleedt en gedraagt zich altijd netjes. We horen van onze klanten dat ze dat fijn vinden. En hij doet wat hij belooft.” Ruben krijgt door zijn nette voorkomen en gedrag daardoor regelmatig reinigingsopdrachten voor huizen uit het duurdere segment.

Prijs-kwaliteitverhouding & advies

Voor elke klant wordt een scherpe offerte op maat gemaakt met marktconforme tarieven. En de kwaliteit? Die is altijd gegarandeerd tiptop in orde. Sylvana: “We geven altijd uitleg over wat we doen en welke milieuvriendelijke reinigings- en onderhoudsmiddelen we gebruiken. Zo gebruiken we wax voor het onderhoud en behoud van dakkappellen. En we geven graag eerlijk advies hoe vaak je bijvoorbeeld je dakkapel of dakgoot moet laten reinigen. Eén of twee keer per jaar is meestal voldoende.”

Reiniging = onderhoud = behoud

Wie kiest voor professionele glasbewassing of dakkapel-, gevel- en dakgootreiniging of graffiti- en spinverwijdering kiest voor behoud. Het behoud van je kostbare eigendommen. Vuil, aanslag, alg, graffiti en spinuitwerpselen tasten namelijk onomkeerbaar ramen, kozijnen, dakkappelen en gevels aan. Dat wil je toch niet?! En zo zorgt een verstopte dakgoot voor schade en overlast door bijvoorbeeld lekkage. (Dat wil je toch ook niet?!) Door het regelmatig reinigen blijft alles in een goede conditie. Bovendien zorgt een schone look van je huis of bedrijfspand voor een mooi visitekaartje.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in wat R. de Laat Glazenwasserij voor jouw woning of bedrijfspand kan betekenen? Kijk op www.glazenwassernodig.nl of neem direct contact op voor een vrijblijvende offerte op maat! Bel dan: 06 – 15538597. Je kunt R. de Laat Glazenwasserij natuurlijk ook op Facebook volgen (en liken)!

laat2-7138

laat1-7129

[Advertorial]

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank

Geef een reactie