Totaaloplossing telecommunicatie voor MKB’ers

Vakmanschap, maatwerk, betrouwbaarheid en korte lijnen. Een cocktail die leidt tot een totaaloplossing die Groene Hart Bedrijfstelefonie kan bieden aan MKB’ers. Eigenaar Peter Brandhorst draait nergens zijn hand voor om als het op telecommunicatie aankomt.  




Beroepstrots

Het regelen van internet en telefoonlijnen voor MKB’ers? Aanleg van een wifinetwerk? Het koppelen van camera’s aan een alarmsysteem? Een efficiënter netwerk, goedkope onderlinge gesprekken, één nummerplan en directer contact? U zegt het maar. O, u wilt eerst meer informatie over draadloze telefoons of de omzetting van uw oude systemen op internet en wat dat betekent voor uw telefooncentrale? Ook geen probleem. ,,Ik kijk naar wat de klant wil en daar zoek ik het beste systeem bij’’, straalt Peter Brandhorst. Met gepaste beroepstrots verhaalt hij over een net afgeronde opdracht. ,,In een verzorgingshuis in Zeist heb ik de telefonie geregeld. Die heb ik gekoppeld aan een oproepsysteem voor de verpleegkundigen. Met IT-gerelateerde werkzaamheden heb ik altijd affiniteit gehad’’.

Snel ter plaatse

Na dienstverbanden bij enkele grote telecombedrijven, ging Brandhorst in 1998 als zelfstandige aan de slag. De Bodegraver rekent de Randstad tot zijn werkgebied. Geen grens die in beton is gegoten, want bijvoorbeeld ook in het midden van het land en delen van Brabant maken bedrijven gebruik van zijn expertise. Nu er plannen klaarliggen om uiterlijk in 2025 heel Bodegraven-Reeuwijk van glasvezel te voorzien, wil Brandhorst graag aan bedrijven in zijn eigen woonplaats laten zien wat hij voor hen kan betekenen. ,,Ik reken geen voorrijdkosten en ben snel ter plaatse’’, somt Brandhorst enkele voordelen op om met hem in zee te gaan. Dit natuurlijk naast zijn in meer dan een kwart eeuw opgebouwde vakkennis.

Mond-tot-mondreclame

Nee, reclame heeft Brandhorst nooit hoeven te maken. ,,Ik moet het hebben van mond-tot-mondreclame, en heb ook zeker geen talent als verkoper’’. Ofwel, zijn uitgevoerde opdrachten vertellen het verhaal van zijn specialismen en het geleverde eindresultaat. Zijn echtgenote vormt ook een onderdeel van het raderwerk van Groene Hart Bedrijfstelefonie. Zij ontlast hem met alles, behalve de techniek. Administratie, teksten, offertes en soms met een frisse blik vanuit andere invalshoeken. Wat zij het belangrijkste pluspunt vindt?

,,Persoonlijk contact. Bij ons heb je altijd maar met één aanspreekpunt te maken; iemand die je kent dus. En als we handen tekort komen, hebben we een netwerk van andere ZZP’ers die ons helpen, net zoals wij hen weer helpen. Zelfs de vakanties worden onderling afgestemd”, glimlacht zij.

Snel en goed geregeld

Groene Hart Bedrijfstelefonie rekent al enkele Bodegraafse ondernemers tot haar klantenkring. René Nauta is één van hen. Hij is eigenaar van Kwalitaria Délifrance aan de Vromade. Zo’n zelfde zaak runt hij ook in De Meern. ,,Peter Brandhorst doet namens Groene Hart Bedrijfstelefonie alle telecom- en beveiligingszaken bij mij. Dat doet die goed. Als er iets is dan komt hij snel en zorgt er voor dat alles weer voor elkaar komt’’, prijst Nauta zijn Bodegraafse collega.

Groene Hart Bedrijfstelefonie

Eigenaar:                    Peter Brandhorst
Bestaat sinds:             1998
Werkt samen met:    Een vast netwerk van zzp’ers
Adres:                         Winde 20, 2411 DH Bodegraven
Telefoon:                    0172-727911
Webadres:                   www.groenehart-bedrijfstelefonie.nl
E-mail:                         info@groenehart-bedrijfstelefonie.nl
Dienstverlening:         bieden van totaaloplossingen op het gebied van bedrijfstelefonie

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank