CheeseInaBox brievenbusfoto

Nieuwe onderneming met unieke concepten: Cheese In a Box

Door twee passies te combineren is Cheese In a Box ontstaan. Ruben, de oprichter van Cheese In a Box is een boerenzoon van een melkveehouder in het kleine dorpje Nieuwerbrug aan den Rijn. Van kleins af aan zat ondernemen in zijn bloed. Zo plukte hij stoofperen uit de boomgaard en ging hij met de skelter en aanhangertje het dorp rond om deze peren te verkopen, waarmee hij zijn eerste centjes verdiende.

Aangezien hij het benaderen en helpen van klanten erg leuk vond is hij vanaf zijn 16de op de markt gaan werken, waar hij kaas ging verkopen. Tijdens deze werkzaamheden heeft hij erg veel passie en liefde voor kaas gekregen. Naast deze baan volgde Ruben de opleiding ‘Ondernemerschap & Retail Management’. Tijdens de opleiding, kwam hij tot het concept van een abonnement van specialiteitkazen. Dit concept heeft hij tijdens de opleiding verder uitgewerkt en zo is Cheese In a Box ontstaan: Goudse kaasabonnementen, Boerenkaas abonnementen en Specialiteitkaas abonnementen volledig naar het smaakprofiel van de klant, die geleverd worden door de brievenbus.

Dit volledige concept heeft hij uitgewerkt waardoor het na het afronden van zijn opleiding tijd was om voor zichzelf te beginnen en de passies ‘kaas’ en ‘ondernemen’ te combineren. Binnen een zeer korte tijd is dit concept uitgebreid met een webshop met een groot assortiment aan kazen, waar kwaliteit en voordelige prijzen centraal staan en er naast een abonnement ook genoten kan worden van andere heerlijke kazen

Dit was het verhaal van het ontstaan van Cheese In a Box. Ze kijken vanaf nu alleen nog maar naar de toekomst en willen te allen tijde blijven groeien. Hiervoor zal de onderneming altijd met passie en expertise de beste kazen samenstellen om hiermee de klant iedere keer weer een uitzonderlijke smaakbeleving te laten ervaren. De onderneming streeft er naar om een nummer 1 positie als kaashandel te worden, binnen de Nederlandse e-commerce branche.



X